Subject: Registreerimismaks ja käibemaks
From: "Elen Pihlap" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 17 Sep 2024 11:22:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Küsimus seoses järgmisest aastast kehtiva automaksuga. Kui automüüjad
maksavad ise esmalt registreerimismaksu kliendi eest, siis kas peaksime
käibemaksu otsa registreerimismaksule, kui müüme selle edasi kliendile
koos autoga?

ELEN PIHLAP
PEARAAMATUPIDAJA

Abc Motors AS
Paldiski mnt 105, 10617 Tallinn

Tel: +372 674 7702
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.abcmotors.ee <http://www.abcmotors.ee/>
www.facebook.com/abcmotors <http://www.facebook.com/abcmotors>

 <https://www.abcmotors.ee/mudelid/show/AUSTRAL/index.html>

Konfidentsiaalsusmärge: käesolev elektronkiri ja selle võimalikud manused
on adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset teavet või teavet, mille avaldamine on seadusega
piiratud. Kui kiri on jõudnud Teieni ekslikult või Te ei ole kirjas
märgitud adressaat, on Teil keelatud kirjas sisalduvat teavet avaldada,
paljundada või levitada ning teabe avaldamine, paljundamine või levitamine
võib olla ka seadusega vastuolus. Palun teatage kirja saamisest kohe
saatjale ning kustutage kiri ja selle manused oma arvutisüsteemist.

Disclaimer: this e-mail and any attachments is a confidential
correspondence intended only for use of the individual or entity named
above. If you are not the intended recipient or the agent responsible for
delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified
that any disclosure, distribution or copying of this communication is
strictly prohibited. If you have received this communication in error,
please notify the sender by phone or by replying this message, and then
delete this message from your system.